Artikel Editorial Mònica Feixas, Gerlese Åkerlind, Georgeta Ion, Ann Stes PDF (English) Ansehen Herunterladen Doctoral students' conceptions of online teaching portfolios. An exploration of the authenticity and performativity spectrum Helga Dorner, Joanna Renc-Roe PDF (English) Ansehen Herunterladen Shaping the identity of novice academics: strategies for support professional development Idoia Fernández-Fernández, Clemente Lobato Fraile PDF (English) Ansehen Herunterladen Demystifying the Academic Workplace: A Workshop Strategy from Educational Research Virgina King, Jennie Billot PDF (English) Ansehen Herunterladen Initiating academic development - insights from a teaching portfolio pilot project at the University of Graz Lisa Scheer, Gudrun Salmhofer, Eva Seidl PDF (English) Ansehen Herunterladen Is getting a PhD basically 'project management'? Rethinking qualifying strategies for early career researchers Sarah Weber PDF (English) Ansehen Herunterladen Into the Job or Becoming Acquainted with an Academic Institution Andrea Handsteiner PDF (English) Ansehen Herunterladen Visualizing individual conceptual development paths in faculty development Marion Lehner PDF (English) Ansehen Herunterladen Networks - The Socialization of Academics Yvonne Kreis, Kira Nierobisch PDF (English) Ansehen Herunterladen From discourse to action. How Engineering university teachers in Chile develop professionally and transfer their learning into practice Roxana Nora Acosta, Mònica Feixas, Carla Quesada-Pallarès PDF (English) Ansehen Herunterladen Teaching in the Digital Age: Adaptation and Competency Development for Academics Claude Müller, Flavio Di Giusto, Sandra Gross, Stefan Koruna PDF (English) Ansehen Herunterladen Lernzieltaxonomische Klassifizierung und gezielte Gestaltung von Fragen Mirjam Sophia Gleßmer, Timo Lüth PDF Ansehen Herunterladen Gestaltung akademischer Lehre: semantische Klärungen und theoretische Impulse zwischen Problem- und Forschungsorientierung Gabi Reinmann PDF Ansehen Herunterladen (Wie) Sollten Dekaninnen und Dekane in deutschen Universitäten führen? Eine empirische Untersuchung der Wirksamkeit transformationaler, transaktionaler und Laissez-faire-Führung Ewald Scherm, Benedict Jackenkroll PDF Ansehen Herunterladen